تور مشهد، تور مشهد هوایی، تور مشهد زمینی، تور مشهد با قطار
تور مشهد و تور مشهد هوایی و تور مشهد زمینی با قطار و رزرو هتل در مشهد و قیمت بلیط مشهد

 
تاريخ : یک شنبه 3 اسفند 1399برچسب:,

سفر به پایتخت معنوی ایران با تور مشهد

اغلب ما تور مشهد را فقط سفری زیارتی می دانیم. دلیل آن هم وجود حرم امام رضا (ع) است. مشهد به این واسطه توانسته عنوان پایتخت معنوی ایران را در سال 1388 به دست آورد و به عنوان دومین شهر گردشگری مذهبی در جهان شناخته شود. با این اوصاف، طبیعتا تور مشهد یکی از پرطرفدارترین انواع تور داخلی محسوب می شود و آزانس های مسافرتی خدمات ویژه ای را برای سفر به این شهر ارائه می دهند. سفر به مشهد می تواند یک سفر زیارتی و سیاحتی باشد. چرا که این شهر جاذبه ها و تفریحات فراوانی را نیز در خود جای داده است و می تواند یک تعطیلات عالی برای شما رقم بزند. در این مطلب به بررسی همه جانبه این کلان شهر زیبا می پردازیم و مهمترین اطلاعات سفر به مشهد را در اختیارتان می گذاریم. 

همه-چیز-درباره-تور-مشهد

راهنمای سفر به مشهد

برای سفر به هر شهر، دانستن بعضی اطلاعات ضرورت دارد:

  • کد مشهد: ۰۵۱
  • فاصله از تهران: ۸۸۸ کیلومتر
  • مدت سفر زمینی: ۹ ساعت و نیم
  • مدت سفر هوایی: ۱ساعت و ۲۵ دقیقه

خراسان همواره یکی از مناطق مهم ایران بوده، نقش پررنگی در تاریخ کشورمان دارد و مشاهیر بسیاری را در دامن خود پرورانده است؛ اما شهر مشهد شهرت خود را مدیون امام رئوف است و  امروزه به عنوان دومین شهر پرجمعیت ایران شناخته می شود. همچنین در جذب گردشگر نیز بسیار موفق عمل کرده است. این شهر از پیشینه تاریخی بسیار غنی و طولانی برخوردار است. آثار به جای مانده و مناطق تاریخی شهر گواه این موضوع محسوب می شود.

مشهد شهری همیشه زنده است و این را به برکت حرم امام رضا (ع) دارد. خیابان های منتهی به حرم تقریبا به صورت شبانه روزی روشن هستند و در تمام ساعات، زندگی در آن ها جریان دارد. زائرین زیادی از سراسر ایران و جهان برای زیارت به این شهر سفر می کنند. به جرات می توان گفت مشهد تقریبا در تمام طول سال از گردشگران استقبال می شود. حرم امام رضا (ع) مهمترین مقصد برای مسافران مشهد است. با این حال، بعضی از بهترین رستوران ها و مراکز تفریحی کشور در این شهر قرار دارند و پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان هستند. 

بنابراین برای سفر حتما باید از قبل برنامه ریزی داشته باشید، وگرنه ممکن است کمی با مشکل مواجه شوید. به عنوان مثال اگر هتلی خاص را در نظر داشته باشید و رزرو آن را برای لحظات آخر بگذارید، ممکن است ظرفیت خالی نداشته باشد. تور مشهد در اعیاد، نوروز، تولد و شهادت امام رضا (ع) و مناسبت های مذهبی بسیار شلوغ است. برای سفر در این زمان ها حتما از قبل برنامه ریزی داشته باشید. بهترین راه برای سفر به مشهد استفاده از خدمات آزانس های مسافرتی است. این آژانس ها پکیج های متعددی را پیش روی شما می گذارند که برای هر سلیقه و هر بودجه ای گزینه ای در آن یافت می شود. با انتخاب پکیج مناسب خود دیگر نگرانی از بابت بلیت و هتل نخواهید داشت و این مسئله به ویژه در تعطیلات و اعیاد، سفری بی دغدغه برای تان رقم خواهد زد.  

راهنمای-سفر-به-مشهد

هزینه سفر به مشهد

قیمت تور مشهد دامنه گسترده ای دارد. از آن جایی برای سفر مشهد اتوبوس، قطار و هواپیما در دسترس هستند، بازه قیمتی گسترده ای هم وجود دارد. سفر با هواپیما گران تر و البته راحت تر است. سفر با اتوبوس نیز ارزان تر است اما مدت طولانی باید در راه باشید. سفر با قطار در حد متوسط قرار دارد. در این سفر نه از گرانی هواپیما خبری است و نه از سختی اتوبوس! بنابراین گران بودن و ارزان بودن قیمت بلیط تور مشهد را شما تعیین می کنید. این موضوع در مورد انتخاب هتل هم صدق می کند. با توجه به این که مشهد مهمترین شهر توریستی ایران است، گزینه های فراوانی برای سفر به این شهر وجود دارد. بهترین اتوبوس ها، بهترین قطارهای پنج ستاره و البته بهترین پروازها برای سفر به مشهد فراهم شده است. جاده های منتهی به این شهر نیز از کیفیت خوبی برخوردارند و سفر با خودوری شخصی می تواند یکی از گزینه ها باشد. هر یک از این گزینه ها هزینه خاص خود را دارد.

آژانس ها نیز آفرهای ویژه ای برای مشهد در نظر می گیرند و با کمی پرس و جو می توان تور اقتصادی مشهد پیدا کرد. مشهد، شهری است که در هر لحظه و در هر ثانیه می توان از سفر به آن لذت برد. با وجود این که مشهد همیشه گردشگر دارد اما در مواقعی از سال هم خلوت تر از روزهای دیگر است. پیدا کردن تور ارزان مشهد تا حد زیادی به زمان سفرتان مربوط می شود. زمستان ها هوای این شهر سرد است و از حجم مسافر کاسته می شود. بنابراین موقعیت خوبی است تا تور ارزان تری پیدا کنید. تور لحظه آخری مشهد هم در این فصل بیشتر از هر زمان دیگری دیده می شود.

همان طور که از نام تورهای لحظه آخری مشخص است این تورها در دقایق پایانی و یا به اصطلاح در دقیقه نود شروع تور، با تخفیفات ویژه ارائه می شود. در واقع بعضی از آژانس های هواپیمایی چارتر کننده اگر نتوانند تمامی صندلی های تور خود را به فروش برسانند در لحظات آخر صندلی های خالی باقی مانده را با تخفیفاتی به علاقه مندان سفر در دقیقه نود ارائه می کنند. از این رو این افراد می توانند سفر را با هزینه های کمتر و در عین حال با همان کیفیت تجربه کنند. اگر اهل سفرهای لوکس باشید، تور لاکچری مشهد نیز یکی از گزینه ها خواهد بود. می توانید بهترین هتل های پنج ستاره ایران را در این شهر پیدا کنید و البته، بهترین پروازها به مقصد مشهد برگزار می شود. 

هزینه-سفر-به-مشهد

بهترین زمان سفر به مشهد

به طور کلی آب و هوای مشهد به دلیل قرار گیری در شمال شرقی ایران سرد و خشک است. مشهد تابستان ها هوای گرم و نسبتا خشکی دارد و زمستان های آن بسیار سرد است. بهترین زمان سفر به مشهد اواسط بهار و اوایل پاییز است. در این زمان ها هوا معتدل است و از سرمای طاقت فرسا خبری نیست. اگر خیلی از هیاهو و شلوغی خوش تان نمی آید می توانید زمان های کم توریست را انتخاب کنید. فصل زمستان به دلیل سردی هوا مسافر کمتری دارد. همین طور اوایل مهر و فصل امتحانات حجم سفرهای تفریحی کاهش می یابد. در این زمان ها می توانید قیمت های مناسب تری پیدا کنید.

بهترین-زمان-سفر-به-مشهد

بهترین راه سفر به مشهد

بهترین راه سفر به مشهد استفاده از هواپیما است. سفر هوایی نهایتا یک ساعت و سی دقیقه طول می کشد. اغلب پکیج های تور داخلی نیز برای مشهد سفر هوایی را در نظر گرفته اند. سفر هوایی راحت ترین نوع سفر است و کوتاه بودن زمان پرواز باعث می شود تا حتی بتوانید دو روزه هم برنامه ریزی سفر داشته باشید. البته برای سفر به مشهد تورهای زمینی را هم می توانید انتخاب کنید.

سفر زمینی هم با اتوبوس و  هم با قطار امکان پذیر است. هزینه این دو نسبت به سفر هوایی ارزان تر می شود. منتها طولانی تر است. سفر با قطار در مقایسه با اتوبوس راحت تر است. بعضی شرکت های قطار درجه کیفی مختلفی دارند. با انتخاب نوع بلیط قطار می توانید خدمات متنوعی در سفر داشته باشید. به ویژه در مسیر تهران مشهد قطارهای لوکس و باکیفیتی فعال هستند و سفر لذت بخشی را برای مسافران فراهم می کنند. سفر با خودروی شخصی نیز یکی از گزینه ها است که برخی از افراد احساس راحتی بیشتری با آن دارند. 

خدمات تور مشهد

تورهای گردشگری پکیج های مختلفی دارند که خدمات تور در تمام آن ها مشترک است. اصلی ترین خدمات تور شامل بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل، ترانسفر، بیمه سفر و گشت شهری است. نحوه رزرو تور مشهد به گونه ای است که می توانید پکیج مناسب با بودجه تان را رزرو کنید. در واقع می توانید هتل و پرواز را خارج از پکیج انتخاب کنید. مهمترین مزیت سفر به تور، برنامه ریزی بدون دغدغه است. در واقع در این سفرها برنامه ریزی را به دست کارشناسان باتجربه می سپارید و خودتان بدون هیچ نگرانی آماده سفر می شوید. آژانس ها تعاملاتی با شرکت های هواپیمایی و هتل ها دارند و می توانند بهترین آفرها را به شما ارائه دهند. 

خدمات-تور-مشهد

تفریحات و جاهای دیدنی مشهد 

خراسان رضوی یکی از استان های مهم و توریستی کشورمان است که شهر مشهد را در خود جای داده است. مشهد 351 کیلومتر مربع از سرزمین ایران را به خود اختصاص داده که همین امر سبب شده تا به عنوان دومین کلان شهر ایران بعد از تهران شناخته شود. شهر مشهد جاذبه های دیدنی زیادی دارد. کوه سنگی، آرامگاه فردوسی، آرامگاه نادر شاه، پارک وکیل آباد، منطقه طرقبه و شاندیز از معروف ترین دیدنی ها و تفریحگاه های مشهد هستند. اغلب گردشگران تور مشهد نیز به سراغ همین جاذبه ها می روند. در حالی مشهد جاذبه های زیاد دیگری نیز دارد که شاید خیلی شناخته شده نباشند. روستای زشک که در 20 کیلومتری مشهد قرار دارد یکی از زیباترین مناطق این شهر است. شاید نام این روستا را به اندازه سایر جاذبه های مشهد نشنیده باشید اما جای بسیار زیبایی است.

در حوالی این روستا، روستای دیگری به نام کنگ وجود دارد که به ماسوله خراسان معروف شده است. از نظر ظاهر بناهای این روستا درست شبیه به ماسوله اند؛ یعنی به صورت پلکانی ساخته شده اند. این روستا قدمتی بیش از هزار سال دارد و یکی از زیباترین مناطق استان خراسان است. اگر اهل طبیعت گردی و دیدن آثار و مناطق تاریخی باشید تور مشهد در بین تورهای داخلی می تواند انتخاب خوبی برای تان باشد.

جاهای-دیدنی-مشهد

خانه ملک، غار بیمار آب، باغ ملی، غار مغان، حمام مهدی قلی بیک، کلیسای مسروپ قدس، باغ گیاه شناسی، بند گلستان، پارک هفت جوض، دریاچه چشمه سبز، موزه نان و پارک علمی پروفسور بازیما از سایر جاهای دیدنی مشهد است. بد نیست بدانید پارک علمی پروفسور بازیما اولین پارک موضوعی ایران است که فرصت خوبی برای تفریح و بازی در کنار علم و دانش فراهم کرده است.

پارک های آبی مشهد از معروف ترین تفریحات این شهر هستند. این پارک های آبی از بهترین نمونه های آن در سراسر کشور هستند. سرزمین موج های آبی اولین و بزرگ ترین پارک آبی سرپوشیده کشور محسوب می شود.

کوه سنگی نیز یکی از جاهای دیدنی مشهد نیز شناخته می شود. این پارک مجموعه از چند رستوران، آمفی تئاتر، شهربازی سرپوشیده و روباز، زمین ورزشی و ... دارد که فرصت خوبی برای تفریح اهالی مشهد و گردشگران فراهم کرده است. پارک علمی پروفسور بازیما یکی از هیجان انگیزترین پارک ها به ویژه برای کودکان و نوجوانان است. در این پارک مجموعه هایی از بازی های مجازی، پرتاب دارت، بازی های تعاملی، شبیه ساز زمین لرزه و ... وجود دارد. همین طور بخش هایی علمی برای سرگرمی و آموزش دارد. تفریحات تور مشهد به همین چند مورد ختم نمی شود. پارک ملی چهل بازه، مجموعه تفریحی سد چالیدره، شهربازی هپی لند، پیست اسکی شیرباد و چندین تفریحگاه دیگر در مشهد وجود دارد.

بهترین مراکز خرید مشهد

مشهد چندین مرکز خرید و بازار بزرگ دارد. گردشگران مشهد زیاد هستند و از آن جایی که اغلب افراد دوست دارند از سفرشان سوغاتی بیاورند، بازارهای مشهد رونق خوبی دارد. بازار رضا که در کنار حرم امام رضا قرار دارد یکی از معروف ترین بازار های مشهد است. این بازار به دلیل نزدیکی به حرم پذیرای زائرین زیادی است. بازار شکل سنتی خودش را حفظ کرده است. در آن می توان انواع سوغاتی های مشهد مانند زعفران، نبات، زرشک، تسبیح، جا نماز، پارچه، نقره جات و ... را پیدا کرد.

الماس شرق یکی از مجتمع خریدهای معروف مشهد است. این مرکز خرید چند طبقه وسعت زیادی دارد و همه چیز در آن پیدا می شود. از سوغاتی های مشهد گرفته تا انواع لباس و پوشاک. علاوه بر فروشگاه ها این مجتمع یک شهربازی سرپوشیده، عکاسخانه سنتی، سینما پنج بعدی، اکواریوم و چندین کافه و رستوران سنتی و مدرن دارد. از دیگر مراکز خرید مشهد می توان به بازار فردوسی، بازار بعثت، بازار گوهر شاد، بازار حافظ و مجتمع تجاری وصال، فیروزه، کیان سنتر، پروما، آرمان و بسیاری دیگر اشاره کرد.

بهترین-مراکز-خرید-مشهد

بهترین هتل های مشهد

  • هتل درویشی
  • هتل بین المللی قصر
  • هتل الماس
  • هتل کیانا
  • هتل کیان
  • هتل فجر 
  • و ... 

در مشهد هتل و اقامتگاه های زیادی وجود دارد. از هتل های پنج ستاره  لوکس گرفته تا اقامتگاه های معمولی و ساده. هتل های مشهد بسته به خدمات و کیفیت شان قیمت های مختلفی دارند. در تور لاکچری مشهد هتل های پنج ستاره و درجه یک در نظر گرفته شده اند که البته هزینه بیشتری دارند. برای تور اقتصادی مشهد نیز هتل های دو تا چهار ستاره انتخاب بهتری هستند. بعضی از هتل های معروف مشهد در نزدیکی حرم امام رضا (ع) قرار دارند و از طبقات بالایی آن ها حرم دیده می شود.

جدای از کیفیت و میزان خدمات هتل های پنج ستاره، مشهد چندین هتل بسیار لوکس نیز دارد. هتل درویشی یکی از لوکس ترین هتل های مشهد است. هتل لوکس درویشی سال 90 در 25 طبقه بنا شد. این هتل بلندترین هتل مشهد نیز هست. هتل در بلوار امام رضا واقع شده است و دسترسی خوبی به حرم دارد. هتل مدینه الرضا، پردیسان، هتل بین المللی قصر، هتل الماس 1 و هتل الماس 2 از هتل های لوکس و پنج ستاره مشهد هستند. چندین رستوران و کافی شاپ، سالن ورزشی، استخر، سالن اجتماعات، تالار ورزشی، خدمات خشک شویی و ... از ویژگی های این هتل ها است. البته طبیعتا نسبت به خدمات و امکانات شان هزینه بیشتری هم دارند.

برای اقامت ارزان تر می توانید به سراغ هتل های چهار و سه ستاره بروید. البته قیمت این هتل ها در رنج متوسط قرار دارد. با این حال در بین آن ها نیز بسته به کیفیت شان کمی تفاوت نرخ دیده می شود. هتل پارسه، هتل آفتاب شرق، هتل پارمیدا و هتل کیان از جمله بهترین هتل های سه ستاره مشهد هستند. هتل های دو و تک ستاره و هتل آپارتمان ها گزینه مناسب تری برای سفری ارزان هستند.

بهترین-هتل-های-مشهد

در نهایت می توان گفت تور مشهد یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن تعطیلات است؛ سفری که در آن هم حظ معنوی می برید و هم با رفتن به مراکز تفریحی لحظات شادی را تجربه خواهید کرد. این شهر در میان تمامی مناطق ایران بیشترین تعداد گردشگر را به خود جذب می کند و بنابراین، امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی را نیز در اختیار مسافران قرار می دهد. برای سفر به مشهد گزینه های مختلفی در اختیارتان خواهد بود. برای دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر و همچنین برنامه ریزی سفر، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

منبع : https://www.masirsabz.net



ارسال توسط تور مشهد
 
تاريخ : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394برچسب:تور مشهد , تور مشهد زمینی , تور ارزان مشهد,

خدمات تور مشهد زمینی شامل 2 شب و 3 روز اقامت در هتل ، بلیط قطار مشهد 4 تخته و 6 تخته ،  صبحانه بوفه ، ناهار و شام منو انتخابی.

تور مشهد زمینی بهار 94

نام هتل درجه هتل با قطار 4 تخته با قطار 6 تخته
درویشی *5 600.000 560.000
قصر طلایی *5 610.000 570.000
جواد *4 568.000 520.000
کیانا *4 410.000 365.000
سهند *3 388.000 345.000
هاترا *3 328.000 285.000
پارسه *3 283.000 240.000
جوادیه *2 285.000 245.000
پارساوآ آپارتمان 255.000 215.000
مرجان طلایی آپارتمان 250.000 205.000

توضیحات :

در هتل درویشی و هتل قصر طلایی فقط صبحانه و ترانسفر دارد.

در هتل جواد فقط صبحانه پذیرایی می گردد.

در صورت داشتن سوال خرسند از پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.



ارسال توسط تور مشهد

تور مشهد ، تور مشهد زمینی و هوایی ، تور مشهد با قطار ، خدمات تور : بلیط رفت و برگشت - اقامت صبحانه و ناهار و شام می باشد .

تخفیف استثنایی تور مشهد ویژه اربعین حسینی هتل 3 ستاره ویژه اربعین حسینی صبحانه ناهار شام منو انتخابی با قطار 6 تخته کویر 290.000 تومان فقط

تور مشهد زمینی ویژه اربعین حسینی وشهادت امام رضا (ع)

 

نام هتل درجه هتل  قطار 4 تخته قطار 6 تخته
مرجان طلایی آپارتمان 325.000 310.000
شیشه چی آپارتمان 330.000 315.000
پارسه *3 350.000 325.000
عرش *3 350.000 335.000

 

خدمات تور : بلیط رفت و برگشت - اقامت صبحانه و ناهار و شام

توجه : در هتل درویشی ، قصر طلایی ، قصر الماس ، کیانا ، تور نیز انجام پذیر می باشد.

در هتل پارسه خدمات تور استقبال فرودگاهی یا راه آهن - صبحانه ، ناهار ، شام ، بوفه سالاد بار ، روزی 10 نوبت سرویس رایگان حرم

مبلغ 25.000 تومان بابت رزرو تور مشهد شهادت امام رضا در هتل آپارتمان و مبلغ 50.000 تومان بابت هتل به قیمتها افزوده می شود .



ارسال توسط تور مشهد

تور مشهد ، تور مشهد زمینی و هوایی ، تور مشهد با قطار ، هتل قصر الماس تخفیف ویژه 2 شب اقامت 1 شب رایگان شامل خدمات استقبال و صبحانه می باشد .

 

نوع تور تاریخ حرکت 2 تخته
3 تخته
زمینی با قطار

17 به 19 آبان


25 به 27 آبان

380.000 320.000
هوایی 17 به 19 آبان 465.000 410.000
هوایی 25 به 27 آبان 510.000 460.000

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.



ارسال توسط تور مشهد
 
تاريخ : جمعه 27 تير 1393برچسب:تور مشهد عید فطر ,

تور مشهد عید فطر شامل  2 شب و 3 روز اقامت ، صبحانه ناهار شام  ، بلیط  قطار مشهد ، بلیط هواپیما مشهد ، سرویس روزانه به حرم.

تور مشهد هوایی عید فطر ، رزرو تور مشهد ویژه عید فطر

توضیحات:

1. تور به صورت چارتر بوده و غیر قابل استرداد می باشد.

2.در صورت استفاده از پرواز های اول هفته ( شنبه تا 3شنبه ) قیمت تور مشهد شامل 5% تخفیف میگردد.

3. در صورت درخواست هتل تک و پرواز تک رزرو انجام پذیر می باشد .

4.شارژ میوه روز اول هتل کیانا بصورت رایگان می باشد.و امکانات اختصاصی هتل شامل لمکده سنتی ، سالن بیلیارد ، پارک کودکان ، اینترنت پر سرعت و کافی شاپ میباشد.

*برای اطلاعات بیشتر در خصوص هتل نوع  پرواز و ساعت پرواز با شماره 88993012 یا 88994012 تماس بگیرید.



ارسال توسط تور مشهد
 
تاريخ : جمعه 30 خرداد 1393برچسب:تور مشهد ماه رمضان,

تور مشهد ماه مبارک رمضان 2 شب و 3 روز اقامت ، صبحانه ناهار شام  ، بلیط قطار مشهد ، بلیط هواپیما مشهد ، سرویس روزانه به حرم.

تخفیف ویژه تور مشهد هتل قصر الماس 2 شب اقامت 1 شب اقامت رایگان در سال 93 ایام خاص

 

2 شب و 3 روز  

نام هتل درجه هوایی زمینی آدرس
قصر طلایی *5 570.000 455.000 امام رضا
پارس *5 370.000 265.000 وکیل آباد
قصر الماس *4 435.000 317.000 امام رضا
کیانا *4 350.000 245.000 امام رضا
پارسه *3 295.000 180.000 دانش
نگین شرق آپارتمان 250.000 145.000 عنصری
مرجان طلایی آپارتمان 265.000 150.000 طبرسی
شمال آپارتمان 260.000 145.000 عنصری

 

توضیحات:

1. تور به صورت چارتر بوده و غیر قابل استرداد می باشد.

2.در صورت استفاده از پرواز های اول هفته ( شنبه تا 3شنبه ) قیمت تور شامل 5% تخفیف میگردد.

3. در صورت درخواست هتل تک و پرواز تک رزرو انجام پذیر می باشد .

4.شارژ میوه روز اول هتل کیانا بصورت رایگان می باشد.و امکانات اختصاصی هتل شامل لمکده سنتی ، سالن بیلیارد ، پارک کودکان ، اینترنت پر سرعت و کافی شاپ میباشد.

*برای اطلاعات بیشتر در خصوص هتل نوع  پرواز و ساعت پرواز با شماره 88993012 یا 88994012 تماس بگیرید.



ارسال توسط تور مشهد

تور مشهد | تور مشهد هوایی و زمینی | تور مشهد با قطار | رزرو هتل تک مشهد | 2 شب و 3 روز اقامت ، صبحانه ناهار شام  ، بلیط  قطار مشهد ، بلیط هواپیما مشهد ، سرویس روزانه به حرم.

تخفیف ویژه تور مشهد هتل قصر الماس 2 شب اقامت 1 شب اقامت رایگان در سال 93 ایام خاص

 

2 شب و 3 روز  

نام هتل  درجه هوایی زمینی آدرس
قصر طلایی *5 570.000 455.000 امام رضا
پارس *5 370.000 265.000 وکیل آباد
قصر الماس *4 435.000 317.000 امام رضا
کیانا *4 350.000 245.000 امام رضا
پارسه *3 295.000 180.000 دانش
نگین شرق آپارتمان 250.000 145.000 عنصری
مرجان طلایی آپارتمان 265.000 150.000 طبرسی
شمال آپارتمان 260.000 145.000 عنصری

 

توضیحات:

1. تور به صورت چارتر بوده و غیر قابل استرداد می باشد.

2.در صورت استفاده از پرواز های اول هفته ( شنبه تا 3شنبه ) قیمت تور شامل 5% تخفیف میگردد.

3. در صورت درخواست هتل تک و پرواز تک رزرو انجام پذیر می باشد .

4.شارژ میوه روز اول هتل کیانا بصورت رایگان می باشد.و امکانات اختصاصی هتل شامل لمکده سنتی ، سالن بیلیارد ، پارک کودکان ، اینترنت پر سرعت و کافی شاپ میباشد.

*برای اطلاعات بیشتر در خصوص هتل نوع  پرواز و ساعت پرواز با شماره 88993012 یا 88994012 تماس بگیرید.



ارسال توسط تور مشهد
 
تاريخ : جمعه 23 اسفند 1392برچسب:تورهای مشهد,

آژانس مسافرتی مسیر سبز مجری و برگزار کننده تور مشهد ، تور مشهد هوایی ، تور مشهد زمینی با قطار، رزرو هتل و هتل آپارتمان در مشهد بصورت تخصصی می باشد .

تور هوایی مشهد با هواپیما ماهان ، زاگرس ، آتا ، ایران ایر هر روز برگزار می شود .

تور زمینی مشهد با قطار سبز ، دلیجان و غزال 6 تخته و 4 تخته هر روز برگزار می شود.

شما می توانید جهت رزرو هتل و یا هتل آپارتمان تک در مشهد نیز با همکاران تماس حاصل فرمائید .

 

 



ارسال توسط تور مشهد

تور مشهد زمینی ویژه عید غدیر با قطار 4 تخته درجه یک هتل های فول 3 ستاره و 4 ستاره

دو شب و سه روز


 

نام هتل آدرس هتل قیمت بریال
هتل آپارتمان مرجان طلایی بین طبرسی 18 و 20 2.050.000
هتل آپارتمان مرجان بین طبرسی 18 و 20 2.000.000
هتل آپارتمان تاج محل امام رضا 5 دوتخته  2.320.000
سه تخته 2.220.000
هتل آپارتمان سام خیابان شیرازی 2.100.000
هتل المپیا *3 امام رضا 8 2.400.000
هتل سهند *3 امام رضا 2.460.000
هتل کیانا *4 امام رضا 2 دو تخته 3.500.000
سه تخته 3.340.000

توضیحات:

1. تور به صورت چارتر بوده و غیر قابل کنسلی میباشد .

2. تمامی هتل ها فول برد و به صورت منو انتخابی میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمائید.



ارسال توسط تور مشهد
 
تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1391برچسب:تور مشهد هتل تارا,

 تور مشهد هتل تارا 

هتل تارا مشهد در فاصله نزدیکی از حرم قرار گرفته که با پای پیاده 6 دقیقه و با ماشین 20 دقیقه ازحرم فاصله دارد .

نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
تارا *4
صبحانه
419.000 279.000 خ شیرازی

از امکانات هتل می توان به یخچال،تلویزیون،سوئیت،رستوران،سرویس فرنگی،پاركینگ،لابی،ماهواره،كافی شاپ اشاره نمود .

همچنین هتل با ارائه خدماتی شامل شامل:سالن همايش/سالنكتابخانه/سينما/كافي نت/صندوق امانات شخصي/ پخش 24 ساعته فيلم سينمايي درشبكه ويدئويي هتل/ كافي شاپ و روم سرويس 24 ساعته در خدمت مسافران عزیز می باشد .

  جهت رزرو تور و همچنین آگاهی از قیمتها با همکاران ما تماس حاصل فرمائید .

 



ارسال توسط تور مشهد

 تور مشهد هتل توریست توس

هتل چهار ستاره توريست توس مشهد با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه خدمات هتلداری يكي از هتلهاي زنجيره پر افتخار شركت هتل هاي بين المللي پارسيان وابسته به سازمان سياحتي بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي مي باشد كه در فضايي به مساحت 4000 متر مربع در محيطي سرسبز و آرام با امكانات منحصر به فرد با جلب نظر میهمانان عالي رتبه تجاري، سياحتي و زيارتي، جايگاه ويژه اي را در صنعت هتل داري براي خود ايجاد نموده است. این مجموعه با در اختيار داشتن 44 باب سوئيت ويلايي، جونيور و دوبلكس زیبا، رستوران ها و سالن های چند منظوره مجلل و با امكانات و تجهيزات مدرن و چشم اندازي زيبا مشرف به آبنما و فضاي سبز افتخار ميزباني شما ميهمانان عزيز را در تمام فصول سال دارد.

 

جهت رزرو تور و آگاهی از قیمتها لطفا با همکاران ما تماس حاصل فرمائید .

 

 



ارسال توسط تور مشهد
 
تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1391برچسب:تور مشهد هتل میثاق,

 تور مشهد هتل میثاق

 

هتل 4 ستاره میثاق با وسعتی قریب به 26000 مترمربع واقع در مسیر ییلاقات و جاذبه های طبیعی و فاصله ای کوتاه تا محل نمایشگاه بین المللی خراسان قرارداد دارد. این مجموعه با برخورداری از فضای بسیار سرسبز ،چشم اندازهای زیبا و موقعیت مناسب جغرافیایی توانسته است جایگاه ویژه ای در امر میزبانی و برگزاری اکثریت همایشها و سمینارهای مهم دوایر و کارخانجات را به خود اختصاص دهد. وجود بافتهای گوناگون اقامتی و امکانات فرهنگی نظیر آمفی تأتر و سالن های جانبی، تشکیل کمیسیون ها و برپایی نمایشگاهها در کنار تجهیزات مدرن ورزشی عوامل موثری در جذب میهمان بوده است.

 

 

در طرح توسعه هتل میثاق تعداد 90 سوئیت به اضافه سالن های پذیرائی با ظرفیت 400 نفر و همچنین اضافه شدن روف گاردن به امکانات هتل و لابی مجلل با وسعت حدود 1500 متر که آغاز بهره بهره برداری از این فاز نوروز 1392 خواهد بود.

اطلاعات ذیل راهنمای مختصری است که گذرا و مجمل در باب معرفی این مجموعه به آگاهی میرسد:

شامل 80 باب (دو تخته لوکس و سوئیت و سه تخته) مجهز به تخت، کاناپه، یخچال، تلویزیون ال سی دی، تلفن خط آزاد، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار، وان، سیستم گرمایی و سرمایی (چیلر) ،پانل مرکزی و اینترنت پرسرعت ADSL آزاد بصورت WireLess در هتل

سالن آمفی تأتر و سالن های جانبی برای برگزاری سمینار و برپایی نمایشگاه با ظرفیت 250 نفر تمام روز مبلغ 10.000.000 ریال و هزینه پذیرایی (شامل: سه نوع میوه شیرینی، چای، نسکافه جهت هر نفر 45.000 ریال) (چای، شیرینی، آبمیوه، جهت هر نفر 35.000 ریال) (چای و شیرینی جهت هر نفر 20.000 ریال)

تالار شقایق و نسترن پذیرای 400 نفر جهت مجالس عروسی و مراسم های شما در محیطی زیبا و مجلل شبی به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می آورد.

ظرفیت پارکینگ هتل میثاق شامل 100 دستگاه می باشد.

امکانات ورزشی شامل زمین تنیس، مجموعه مجهز و زیبایاستخر و سونای خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، بدنسازی، سالن بیلیارد و زمین بازی کودکان.

 

همچنین این استخر آماده عقد قرارداد اجاره استخر با سازمانها می باشد.

مینی بوس جهت تشرف به حرم مطهر امام رضا (ع) هر روز ساعت 9 صبح به حرم مطهر و بازگشت ساعت 12:30 به هتل میثاق

 

 

جهت رزرو تور و همچنین آگاهی از قیمتها تور مشهد در هتل میثاق با همکاران ما تماس حاصل فرمائید .



ارسال توسط تور مشهد

 تور مشهد هتل قصر الماس 

 هتل بین المللی قصر مشهد با فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا در مرکز شهر مقدس مشهد در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است. از ویژگیهای این هتل علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی ( رستورانها، تالارها، فروشگاههای متعدد و متنوع و ... ) نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد.

آفر ویژه هتل قصر الماس 2 شب اقامت یک شب رایگان

سال 93

 

نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
قصر الماس *4
صبحانه - استقبال
480.000 350.000 خ ام رضا

 

جهت رزرو جا و یا تور مشهد در هتل قصر الماس مشهد لطفا با ما تماس بگیرید .

 

 



ارسال توسط تور مشهد
 
تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1391برچسب:تور مشهد هتل جواد,

 تور مشهد هتل جواد 

 

 هتل جواد مشهد دارای لابی وسیع با تلویزیون ، اینترنت وایرلس و مرکز خدمات اداری و کادری مجرب می باشد ...کافی شاپ  هتل جواد  با انواع نوشیدنیهای سرد و گرم ، شیرینی جات و فست فود و روم سرویس به صورت 24 ساعته آماده خدمت به مهمانان محترم می باشد .

نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
جواد *4 تاپ

صبحانه
430.000 290.000 خ امام رضا

فاصله هتل تا فرودگاه 4 دقیقه می باشد . تعداد واحد های هتل 105 اتاق می باشد .

این هتل دارای اتاق های 1 تخته و 2 تخته و 3 تخته می باشد .

جهت رزرو جا و یا تور مشهد در هتل جواد مشهد لطفا با ما تماس بگیرید .

 

 

 



ارسال توسط تور مشهد
 
تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1391برچسب:تور مشهد هتل هما,

 تور مشهد هتل هما 

هتل هما مشهد2 داراي امكانات پذيرايي از مراسم و جلسات، كافي شاپ ، راهرو و فضاي داخلي زيبا مجهز به آسانسور، پاركينگ اختصاصي، اتاق كنفرانس، كافي نت و كامپيوتر و پرينتر در داخل هتل، صندوق امانات رايگان در پذيرش و داخل اتاق ها ، حراست و خدمات امنيتي، بوفه/صبحانه گرم و تازه ، انجام سريع امور پذيرش و تسويه حساب، روم سرويس 24 ساعته، خانه داري، خدمات لباسشوئي، آرايشگاه مخصوص آقایان، خدمات بانكي و دفترفروش بليط هواپيما ،سرويس رايگان طبق برنامه زمان بندی شده همه روزه به جزء ایام تعطیل به حرم مطهر امام رضا(ع) مي باشد

نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
هما *5
صبحانه - استقبال
440.000 310.000 خیام

 

امكانات ورزشي - تفريحي

استخرسرپوشيده،بوفه كنار آب،سوناي بخار،جكوزي،سالن بدنسازي،صفحه شطرنج،فروشگاه هاي نمايندگي معروفترين برند هاي بين المللي،خدمات پزشكي 24 ساعته درداخل هتل،امكان قدم زدن وپياده روي دركنار كودكان در پارك تفريحي كودكان، بيش از 12 نوبت پخش فيلم سينمائي در شبكه ويديوئي ،زمين تنيس و امكان دسترسي به اينترنت wirelessدر داخل اتاق ها مي باشد.

 

جهت رزرو تور و آگاهی از قیمتها لطفا با همکاران  ما تماس حاصل فرمائید 

 

 



ارسال توسط تور مشهد

 تور مشهد هتل پارمیدا 

 

هتل سه ستاره پارميدا مشهد واقع در خيابان امام رضا، در تاريخ 22 بهمن 1388 افتتاح گرديده است.

اين هتل بسیار زیبا و مجلل پارمیدا در شهر مقدس مشهد در جوار بارگاه منور ثامن الحجج (ع) و بازارهای مهم قرار گرفته است. لابی هتل با فضایی دلنشین و آرامش بخش و با تلفیق آثار و هنر نوین روز دنیا و با استاده از زیبا ترین دکوراسیون و مبلمان ,آکواریوم منحصر به فرد آرامش نهفته خود رادر فضایی خاطره انگیز به میهمانانش اهدا می کند.هتل پارمیدا دارای اتاقهای لوکس دبل و تریپل , سوئیتهای لوکس و رویال میباشد که با هدف آسایش با آخرین استانداردهای هتلداری به زیباترین وجه تجهیز و تکمیل گردیده اند.کافی شاپ هتل با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرهای متنوع ایرانی و فرنگی پذیرای میهمانان ارجمند می باشد.

امكانات هتل

از امكانات اين هتل مي توان به : اینترنت وایرلس , پارکینگ اختصاصی , صندوقهای امانات , سیستمهای صوتی و تصویری , استخر , سونا , جکوزی , تاکسی سرویس و تورهای سیاحتی و زیارتی درون شهری و برون شهری اشاره كرد و همچنين رستوران پارمیدا محیطی زیبا و آرامش بخش و با امکان سرو غذاهای ایرانی و فرنگی و برخوردار از میزبانان مجرب آماده ارائه خدمات می باشد

 

جهت رزرو تور مشهد و آگاهی از قیمتها با همکاران ما تماس حاصل فرمائید .

 



ارسال توسط تور مشهد
 
تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1391برچسب:تور مشهد هتل درویشی,

 تور مشهد هتل درویشی

هتل مجلل درویشی

هتل درویشی DARVISHI

هتلی منطبق با بالاترین استاندارد های ملی و جهانی در مشهد مقدس که فاصله حدود یک کیلومتر تا حرم واقع است به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه به طور پیاده طی نمود . ساختمان هتل مجلل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست و پنج طبقه ، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد . اقامت درهتل مجلل درویشی  هرشب  از 197000هزار تومان شروع و در سوئیت ها به 470000هزار تومان هم ختم میشود.

دارای تخفیف ویژه

نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
درویشی *5 تاپ
صبحانه - استقبال
670.000 540.000 امام رضا

 

اتاق دوبلکس چین :

براساس معماری کهن چین بسیار شیک و شاهانه اقامتی به سبک چینی را تجربه خواهید کرد.این اتاق در دو طبقه و درای 2 اتاق خواب با یک تخت دونفره و 2 عدد تخت یک نفره و فضای نشیمن و پذیرایی و میز نهار خوری ، کامپیوتر ، LCDبا امکان دسترسی به شبکه های ماهوارهای و دیگر امکانات منحصربفرد گذران لحظات شما را مجلل و متنوع خواهند کرد.

 

اتاق دوبلکس هند :

طراحی با شکوه و شاهانه برگرفته از معماری اصیل هندوستان زیبایی طاوس را ترسیم میکند.2 اتاق خواب جداگانه در طبقه فوقانی با یک تخت دونفره و 2 تخت یک نفره فضای نشیمن و پذیرایی و میز نهار خوری ، کامپیوتر ، LCDبا امکان دسترسی به شبکه های ماهوارهای و دیگر امکانات منحصر به فرد لحضات فراموش نشدنی و تکرار ناپذیر را فراهم خواهد نمود.

 

اتاق روم باستان :

از سوئیت های جذاب و دیدنی هتل با امکانات منحصر بفرد ،جکوزی و سونای اختصاصی،یک پیانوی شیک و با چشم انداز شیشه ای و پهنه دید گسترده بر شهر مشهد اقامتی منحصر بفرد و خاص را به ارمغان خواهد اورد. طراحی این سوئیت بر گرفته از معماری روم باستان با جلوه ای ویژه و منحصر بفرد تجربه ای متفاوت را ارائه خواهد کرد .

 

اتاق دوبلکس ایران باستان :

زندگی شاهانه به سبک پادشاهان هخامنشی تجربه ای جدید و متنوع خواهد بود ،فضایی باستانی و امکانات مدرن تضادی که رفاه و حس آسایش را برای شما فراهم خواهد کرد.2 اتاق خواب مجزا و فضای نشیمن و میز نهار خوری، 2 سرویس و حمام جدا گانه در طبقه فوقانی و همکف مکانی که لحظات یکتایی را رقم خواهد زد.

 

اتاق دوبلکس عرب :

براساس معماری عربی بسیار شیک و شاهانه اقامتی دلپذیر را تجربه خواهید کرد.این اتاق در دو طبقه و درای 2 اتاق خواب با یک تخت دونفره و 2 عدد تخت یک نفره و فضای نشیمن و پذیرایی و میز نهار خوری ، کامپیوتر ، LCDبا امکان دسترسی به شبکه های ماهوارهای و دیگر امکانات منحصربفرد گذران لحظات شما را مجلل و متنوع خواهند کرد.

اتاق دوبلکس مصر :

معماری برگرفته از نبوغ معماران مصر باستان ،شکوه و زیبایی این اتاق لحظاتی متنوع و مجلل را برای شما فراهم خواهد آورد،فضای هم کف این اتاق با فضای نشیمن و میز نهار خوری و سرویس و حمام مکان مناسبی جهت گذارن لحظات و فضای فوقانی این اتاق شامل 2 اتاق خواب مجزا و سرویس و حمام جهت استراحت و خواب تعبیه شده است

 

اتاق دوبلکس ایران اسلامی :

فضایی متنوع و برگرفته از معماری اسلامی با رنگ های فیروزهای آرامش و راحتی را به ارمغان خواهد آورد .امکانات کامل ،اتاق خواب های مجزا،فضای نشیمن و میز نهار خوری و سرویس و حمام مجزاراحتی و اسایش را برا خانواده شما فراهم خواهد نمود

اتاق بهار :

اتاقهای فصل بهار با طراحی برگرفته از فصل بهار و رنگ های شاد و زنده طراوت و شادابی این فصل را یاداور خواهد بود.این اتاقها با امکانات و فضاهای مختلف به اتاقهای استاندارد، اتاق اسپا ،آفیس روم،آفیس سوئیت و رویال سوئیت دستبه بندی شده است ،خدمات متنوع و بسیار خوب پیش بینی شده در این اتاقها موجب تمایز و خاص شدن آن از مجموعه های دیگر خواهد بود.این اتاقها در طبقات 4+الی +7 برج اصلی قرار گرفته است.از جمله امکانات پیش بینی شده در این اتاقها می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

 

اتاق تابستان :

گرمی و سرسبزی و احساس دلنشین فصل تابستان را را می توانید با اقامت در اتاقهای تابستان لمس کرده و گذرای لحظاتی خاص و به یاد ماندنی باشید. طراحی خاص این اتاقها با رنگ های طبیعت آمیخته با گرمای خورشید که یاد آور سرسبزی و باروری میباشد با امکانات بی نظیر احساس آرامش را به شما ارائه خواهد کرد.این اتاقها در طبقات 8+ الی 11+ قرار گرفته که هر طبقه نمادی از فصول فصل تابستان است،ین اتاقها با توجه امکانات و فضای معماری آن و نوع کاربری به اتاقهای استاندارد،اتاق اسپا ،آفیس روم،آفیس سوئیت و رویال سوئیت دسته بندی شده است.

اتاق پاییز :

تلالو رنگ های طلایی احساس آرامش و دگرگونی را نمایان میکند،اتاقهای طبقات 12+ الی 14+ با معماری خاص و ترکیب رنگهای پائیزی فصل دیگر اتاقها را ارئه می دهد .،این اتاقها با توجه امکانات و فضای معماری آن و نوع کاربری به اتاقهای استاندارد،اتاق اسپا ،آفیس روم،آفیس سوئیت و رویال سوئیت دستبه بندی شده است،امکانات و خدمات این اتاقها شامل موارد ذیل است.

اتاق زمستان :

تاقهای با ترکیب بندی رنگ های زمستانی احساس پاکی و کمال را یاد آور خواهد بود ترکیبی از رنگهای خاکستری و سفید که مظهر پاکی و صداقت می باشد به این اتاقها جلوه خاصی بخشیده که هرکسی با اقامت در این اتاق ها تجربه احساس متفاوت را درک خواهد کرد. این اتاقها با توجه امکانات و فضای معماری آن و نوع کاربری به اتاقهای استاندارد،اتاق اسپا ،آفیس روم،آفیس سوئیت و رویال سوئیت دستبه بندی شده است.

جهت رزرو تور و آگاهی از قیمتها لطفا با همکاران ما تماس حاصل فرمائید .

 

 

 

 

 

 



ارسال توسط تور مشهد
 
تاريخ : یک شنبه 24 آذر 1391برچسب:تور مشهد هتل اترک,

 تور مشهد هتل اترک 

هتل اترک یکی از مجلل ترین هتل های مشهد است که در مجاورت حرم مطهر امام رضا(ع) واقع شده است.یکی از مهم ترین دلایل استقبال امام هشتم شیعیان از اقامت در هتل اترک این است که هتل اترک نزدیکترین هتل به حرم مطهر است و مهمانان عزیز می توانند فاصله هتل تا حرم را که کمتر از ۸۰۰ متر است بدون عبور از عرض خیابان طی کنند

آدرس : استان خراسان رضوی ، مشهد ، فلكه آب ، اول بازار رضا ، هتل اترک مشهد ، هتل اترک

 
نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
اترک *3
صبحانه
360.000 210.000 فلکه آب

فاصله تا فرودگاه :15 دقيقه با ماشين 

فاصله تا حرم : 5 دقیقه

امكانات : یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، سالن ورزش ، فروشگاه و غرفه ، كافی شاپ ،

جهت رزرو تور و آگاهی از قیمت های تور مشهد در هتل اترک با همکاران ما تماس حاصل فرمائید .

 



ارسال توسط تور مشهد

 تور مشهد هتل بین المللی قصر طلایی

هتل بین المللی مجلل قصر طلایی ، دومین هتل از گروه هتلهای بین المللی قصر می باشد و بزرگترین هتل ایران و بزرگترین و مرتفع ترین ساختمان شهر مقدس مشهد می باشد که توسط بنیان گذار گروه هتلهای بین المللی قصر و پدر صنعت هتلداری ایران ، "مرحوم محمود سزاوار" و فرزند ایشان " امیر سزاوار " در سال 1387 پایه گذاری ، طراحی و عملیات اجرایی آن شروع گردید .هتل بین المللی مجلل قصر طلائی با بهره گیری از هنر معماری منحصربه فرد و توانایی و طراحی چشمگیر مرحوم سزاوار و با استفاده از تجربه بسیار ایشان در امر هتلداری در سطح بین المللی و بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده و اجرا شده و سرانجام با توکل به خداوند منان در روز عید سعید فطر در تاریخ 19/06/1389 افتتاح گردید 

این هتل به جهت داشتن فضای مطلوب، کیفیت برتر و رعایت استانداردهای بین المللی روز دنیا در قسمت های مختلف، عنوان تنها و برترین هتل در ایران عزیزمان را به خود اختصاص داده است. هتل بین المللی مجلل قصر طلایی با مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع و بیست طبقه که دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات می باشد، احداث گردیده و از بهترین سازه های معماری برخوردار می باشد. در طبقات مختف هتل، تنوع بسیاری در سیستم اتاق ها وجود داشته و همین امر انتخاب را برای مسافران آسان می نماید. اتاق های سینگل، دبل، سوئیت، کانکت، پرنسس روم، آپارتمان رویال و پرزیدنت در مدت اقامت عزیزان، خاطره ای وصف نشدنی را خلق می نماید و تصویر دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) از پنجره های هتل از دید هیچ بیننده ای پوشیده نیست.

 

بخش هایی از قبیل بانک، صرافی، واحدهای تجاری، تشریفات، آژانس مسافرتی  سالن همایش و سمینار، سالن آمفی تئاتر، بیزینس سنتر، مجموعه های ورزشی، استخر و سونا، انفورماتیک، سالن زیبایی و تعداد 5 رستوران و کافی شاپ با تنوع بسیار و معماری چشم نواز آماده ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت به مهمانان می باشند. وجود سالن های سمینار همایش و آمفی تئاتر با پیشرفته ترین سیستم صوتی و تصویری در این هتل، بهترین انتخاب تجار و بازرگانان محترم جهت برگزاری مراسم و همایش های مجلل خواهد بود.

محیط آرام و فضایی دلپذیر در این قصر زیبا ، مصداق کتمان نشدنی این هتل بوده که برای مهمانان، زائرین بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ، تجار و ... خاطره ای فراموش نشدنی و ماندگار بر جای خواهد گذاشت.

 

نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
قصر طلایی *5
صبحانه - استقبال
590.000 470.000 خ امام رضا

 

جهت رزرو تور و آگاهی از قیمتها تور مشهد در این هتل با همکاران ما تماس حاصل فرمائید.

 

 



ارسال توسط تور مشهد

 اماكن ديدني و گردشگاههاي مشهد

                
پارك جنگلي وكيل آباد:               

پارك وكيل آباد در فاصله 10 كيلومتري جنوب غربي مشهد قرار گرفته است. اين پارك داراي قنات آب گوارا مي‌باشد.
 
 
 پارك كوهسنگي:       
در جنوب مشهد در انتهاي خيابان دكتر علي شريعتي (كوهسنگي) و در دامنه كوههاي جنوبي مشهد قرار دارد. اين پارك داراي استخر زيبا و رستوراني براي پذيرايي عمومي مي‌باشد.

مجتمع تفريحي پارك شادي:      
كوهستان پارك شادي مجموعه‌اي است زيبا و ديدني كه در مجاورت پارك جنگلي وكيل‌آباد قرار دارد در اين مجموعه انواع وسايل تفريحي و سرگرمي به منظور استفاده علاقه‌مندان فراهم شده است. كوهستان پارك شادي مي‌تواند اوقات خوشي را براي زائران مشهد مقدس ايجاد كند.

جاغرق:
جاغرق در 21 كيلومتري جنوب غربي مشهد و در 5 كيلومتري جنوب غربي طرقبه قرار دارد. باغات فراوان آن، هواي دلنشيني به وجود آورده است.

شانديز:
در فاصله 38 كيلومتري جنوب غربي مشهد واقع شده است. در اين منطقه كوهستاني، چشم‌سارها و باغات فراواني وجود دارد. پوستين دوزي يكي از صنايع دستي اين منطقه است. در اطراف شانديز امكانات پيست اسكي موجود است.
 
خانه ملک:
این بنا در خیابان امام خمینی مشهد واقع شده و یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود. بنای مزبور در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است. خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی است.


ارسال توسط تور مشهد

تور مشهد هتل تهران مشهد

تهران هتل در سال 1348 در جوار بارگاه حضرت رضا (ع) به همت قاسم توکلی زاده شروع و بعد از 4 سال تلاش طراحان و مهندسان متخصص هتلداری با زیربنای 11000 متر مربع در نیمه شعبان سال 1352 افتتاح گردید .

تهران هتل دارای لابی وسیع با آکواریومی زیبا و ماهیهای خاص ، تلویزیون ، اینترنت وایرلس و مرکز خدمات اداری و کادری مجرب می باشد ...کافی شاپ تهران هتل با انواع نوشیدنیهای سرد و گرم ، شیرینی جات و فست فود و روم سرویس به صورت 24 ساعته آماده خدمت به مهمانان محترم می باشد .

فاصله هتل تا فرودگاه با ماشین 10 دقیقه می باشد .و همچنین شما با پای پیاده می توانید کمتر از 5 دقیقه به حرم بروید .

این هتل دارای اتاق های 1 تخته و 2 تخته و 3 تخته می باشد .

جهت رزرو جا و یا تور مشهد در هتل تهران مشهد لطفا با ما تماس بگیرید .

 



ارسال توسط تور مشهد

تور مشهد هتل لاله 

شهر مقدس مشهد به بركت بارگاه ملكوتي حضرت ثامن الحجج(ع) هر ساله پذيراي متجاوز از دوازده میلیون زائر مشتاق و دلداده اي است كه به عشق زيارت و عرض ارادت به آستان قدس رضوي رنج سفر به اين شهر را به خود ميدهند .

از سويي ديگر موقعيت طبيعي و جغرافيايي و البته تاريخي اين كلان شهر مذهبي جهان بگونه اي بوده است كه هميشه در كانون توجه گردشگران و مسافران قرار گرفته است.

هتل زیبای لاله مشهد در یکی از آرام ترین ،زیباترین و مفرح ترین خیابانهای قدیمی این کلان شهر قرار گرفته است که چشم انداز و نزدیکی آن به پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و همچنین قرار داشتن در مجاورت مرکز خرید مهمی همچون زیست خاور و بازارهای اصلی شهر مشهد و نیز مراکز حمل و نقل فرودگاهی و ریلی به اهمیت آن افزوده است

در سالهای اخیر با توجه به ترافیک و سروصدای اطراف حرم مطهر مشتاقان و زائران را بر آن داشته تا از هتل های با مسافت بیشتر از حرم قصد اقامت نمایند که این نکته نیز از ویژگیهای بارز و بااهمیت هتل زیبای لاله مشهد میباشد.

 

جهت رزرو تور آگاهی از فیمت های با ما تماس بگیرید .  

  



ارسال توسط تور مشهد

 مراکز دیدنی و گردشگری مشهد 

 

اطلاعات گردشگری
 
شهر مشهد قداست خود را از وجود حرم مطهر امام هشتم شیعیان امام رضا(ع) وامدار است . هسته مرکزی و اولیه حرم مطهر رضا(ع) که در زیر گنبدی زرین قرار دارد ،‌با رواقهای گوناگونی که هر یک نام جداگانه ای دارند احاطه شده است

مرقد مطهر حضرت امام رضا (ع) در داخل ضریح قرار دارد و هنرمندان زبردست اوج قدرت هنری خود را در خلق آثار زیبا و شکوهمندی در این مکان بکار گرفته اند . حرم مطهر رضوی تقریبا به شکل مربعی بوده و مساحت آن بعد از عملیات توسعه به 135 متر مربع افزایش پیدا کرده است ضلع جنوبی حرم «پیش روی مبارک » ضلع شرقی «پایین پای مبارک » ضلع شمالی «پشت سر مبارک » و ضلع غربی «بالای سر مبارک » نامیده می شود .
 ​
 ​​
مزارات و ابنيه تاريخي و مذهبي مشهد 
              
مقبره شيخ بهايي: 

   
«بهاءالدين محمد عاملي» معروف به «شيخ بهايي» به سال 935 ه. ق در «بعلبك» متولد شد. در هفت سالگي با پدرش به ايران آمد. وي مدتي وزير «شاه عباس» صفوي بود. در سياست و فرهنگ ايران نقش مهمي داشت. از اين دانشمند تاليفات متعددي به جا مانده است.        
نسبت «شيخ بهايي» به «حارث همداني» از صحابه معروف حضرت علي (ع) مي‌رسد. مقبره اين دانشمند بين صحن امام و صحن آزادي قرار دارد.
 
 
گنبد سبز:

در اواسط خيابان دكتر باهنر (خاكي) و در فلكه گنبد سبز واقع شده و به جهت رنگ فيروزه‌اي آن، به گنبد سبز معروف مي‌باشد. اين بنا مدفن «شيخ محمد مومن» عارف استرآبادي است كه به سال 904 ه. ق وفات يافته است. كتاب «تحفه حكيم مومن» در طب قديم، اثر اين دانشمند است. اين ساختمان به سال 1011 هجري قمري به دستور «شاه عباس» ساخته شده است. مدتي اين محل خانقاه گروهي از صفويه بوده است. هم اكنون اين آرامگاه توسط اداره ميراث فرهنگي حفاظت مي‌شود.
 
 
 
خواجه‌ربيع:

«ربيع بن حيثم» مشهور به (خواجه‌ربيع) از جمله تابعين است كه به زهد مشهور بوده است. بقعه او در وسط باغي با گنبدي مرتفع قرار دارد. تاريخ ساختن آن مربوط به قرن 11 ه. ق و از بناهاي دوره صفوي است. وفات «خواجه‌ربيع» را سال 63 هجري قمري ذكر كرده‌اند.          
داخل بقعه دو كتيبه به خط «عليرضا عباسي» نوشته شده است. اين زيارتگاه در انتهاي خيابان «خواجه‌ربيع» واقع است. بقعه «خواجه‌ربيع» در رديف بناهاي مهم دوران سلطنت «شاه عباس» اول صفوي در خراسان است. در كنار آرامگاه «خواجه‌ربيع» يكي از گورستانهاي بزرگ و عمومي مشهد قرار دارد.
 
 
آرامگاه فردوسي:    
  
«حكيم ابوالقاسم فردوسي» در سال 411 ه. ق زندگي را بدرود گفت. او بزرگترين حماسه‌سراي ايران مي‌باشد كه شاهنامه را در مدت 30 سال سروده است. آرامگاه اين شاعر بزرگ و نامي در 24 كيلومتري شمال غربي مشهد (توس) در مسير جاده مشهد- قوچان واقع شده است. آرامگاه فردوسي در باغ بسيار مصفايي قرار دارد. در داخل محوطه آرامگاه تابلوهاي سنگي زيبا، از داستانها و حماسه‌هاي شورآفرين شاهنامه وجود دارد. كار بازسازي اين آرامگاه در سال 1347 به اتمام رسيده است. در مغرب باغ آرامگاه موزه‌اي است. از جمله اشياء اين موزه يك جلد شاهنامه خطي به وزن 37 كيلوگرم مي‌باشد. مبدأ حركت اتوبوسهاي واحد آرامگاه فردوسي ميدان شهداست.
 
 
بناي هارونيه:     
       
در نزديكي آرامگاه فردوسي، بناي هارونيه قرار دارد كه تاريخ دقيق ساختمان آن روشن نيست. وجه تسميه اين بنا معلوم نيست. احتمالاً اين ساختمان مدتي خانقاه بوده است. ساختمان آن به آتشكده شباهت دارد؛ لذا چنين تصور مي‌شود كه در دوره‌هاي اوليه اسلام، مسلمين آن را تغيير شكل داده به صورت مسجد در آورده باشند. چون آرامگاه «امام محمد غزالي» در توس مي‌باشند و محل آن دقيقاً روشن نيست، در مجاورت اين بنا به يادبود اين دانشمند، سنگ مزاري نصب شده است.
 
 


ارسال توسط تور مشهد
 
تاريخ : جمعه 5 آبان 1391برچسب:تور مشهد هتل پارس,

 تور مشهد هتل پارس

هتل پارس مشهد واقع در بلوار وکیل آباد مشهد  با  فضای سبز مناسب ، نزدیکی به نمایشگاه بین المللی مشهد، استخر و مجموعه ورزشی مناسب و همچنین با قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوا  ، سعی در فراهم آوردن محیطی آرام  برای میهمانان و زائرین گرامی داشته است . برای رفاه بیشتر زائرین امام هشتم (ع) ، سرویس هایی برای ترانسفر عزیزان در نظر گرفته شده است .

هتل پارس مشهد با 228 اتاق و 22 سوئیت ویژه و 16 سوئیت رویال  با روم سرویس 24 و تمام اتاق ها بصورت مبله آماده سرویس دهی به شما عزیزان می باشد .

فاصله زمانی هتل پارس تا فرودگاه کمتر از 25 دقیقه می باشد .

جهت رزرو تور و آگاهی از قیمت های اتاق هتل 5 ستاره پارس مشهد لطفا تماس حاصل فرمائید .

 

 



ارسال توسط تور مشهد
 
تاريخ : جمعه 5 آبان 1391برچسب:تور مشهد هتل ایران,

 تور مشهد هتل ایران 

 
هتل چهار ستاره ايران ‏،از هتل هاي با سابقه مشهد  ٬ داراي 164 اتاق و آپارتمان دو خوابه ، با فاصله 5 دفيفه پياده
روي تا حرم مطهر امام رضا (ع) ( خيابان خسروي نو درب باب الجواد ) قرار دارد.
فاصله هتل تا فرودگاه 20 دقيقه مي باشد و ميهمانان محترم مي توانند از ترانسفر رايگان فرودگاه به هتل استفاده نمايند.
 
دارای تخفیف ویژه
نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
ایران *3 تاپ
صبحانه
420.000 290.000 خسروی

 ایران هتل با سابقه ای 40 ساله، از هتل های قدیمی و پیشگام در مشهد و در صنعت میهمانداری می باشد. هتل در خیابان شهید اندرزگو ( خسروی نو ) ، یکی از خیابان های مرکزی شهر مشهد، و به فاصله 5 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهر امام رضا ( ع ) - باب الجواد قرار دارد؛ نزدیکی هتل به مراکز عمده خرید بازار رضا،بازار مرکزی و بازار جنت و همچنین اماکن تاریخی و دیدنی مشهد، موزه های آستان قدس رضوی، آرامگاه و موزه نادری و پارک کوهسنگی، امکان خریدی راحت و بازدید از این اماکن را برای میهمانان عزیز فراهم کرده است.

 



ارسال توسط تور مشهد

 تور مشهد هتل پردیسان 

هتل 5 ستاره پردیسان مشهد 

هتل پردیسان با زیربنای حدود 24000 مترمربع و مساحت 33000 متر مربع در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق مشهد واقع شده است. دارای 162 اتاق معمولی ، سوئیت دوبلکس و آپارتمان میباشد.
مکانهایی از قبیل سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی و کنفرانسهای مختلف، و همچنین سالن سمینار، محل نگهداری و سرگرمی مناسب جهت بازی کودکان، سالن بیلیارد و بدنسازی، رستورانهای فضای باز، مجموعه سونا و استخر و اتاق ماساژ، از دیگر امکانات فراهم شده برای میهمانان هتل میباشد.

 

نام هتل درجه هتل هوایی زمینی آدرس
پردیسان *5
صبحانه- سرویس حرم
430.000 300.000 جاده آسیایی

هتل 5 ستاره پرديسان داراي 5 رستوران مجلل و مدرن با ظرفيت 600 نفر با خدماتي در سطح استاندارد از افتخارات اين هتل است. رستورانهای هتل عبارتند از:

رستوران ارکیده
رستوران ضیافت
رستوران میخک
فست فود رز
رستوران سنتی

 



ارسال توسط تور مشهد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد